P1020110.JPG

Επίβλεψη πτυχιακών εργασιών

  1. Πλιάτσικα, Μ. (2019). Μελέτη αξιοπιστίας του συστήματος <n,f,k> με ανταλλάξιμες μονάδες, Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
  2. Ρούνη, Π. (2018). Μελέτη αξιοπιστίας μονότονων συστημάτων, Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
  3. Τσολάκου, Ε. (2016). Στατιστική ανάλυση δεδομένων που αφορούν την απήχηση επιστημονικών περιοδικών: ανασκόπηση και ειδική μελέτη του τομέα της Βιοϊατρικής και της Επιστήμης των Υπολογιστών, Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
  4. Σπυριδάκης, Π. (2016). Στατιστική ανάλυση δεδομένων που αφορούν την εξάπλωση της αναιμίας σε παγκόσμια κλίμακα, Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
  5. Ντίλος, Β. (2013). Χρηματοδοτική μίσθωση-Leasing, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  6. Κουκέλης, Ε. (2013). Αξιολόγηση Ανθρωπίνου Δυναμικού στο χώρο των επιχειρήσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  7. Θ. Χονδρογιάννης (2013). Οικονομικοί δείκτες ανάπτυξης των χωρών της Αφρικανικής Ηπείρου, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  8. Γουργούλιας, Γ. (2013). Εργασιακές σχέσεις μετά το Μνημόνιο, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  9. Μπαρμπαρούση, Ε. (2012). Η επιρροή της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Θεωρία και εφαρμογές, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  10. Τακίρη, Α. (2012). Ο ρόλος της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ελληνική αγορά προϊόντων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  11. Γιαννοπούλου, Α. (2012). Θεωρητική προσέγγιση και ποσοτική ανάλυση του τραπεζικού κλάδου της Ελλάδας, με στόχο την καταγραφή των λόγων προτίμησης μίας τράπεζας καθώς και την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  12. Παπαδάκης, Κ. (2012). Η επιρροή των ηλεκτρονικών σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στους νέους: Θεωρία και Εφαρμογές, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
  13. Παπανικολάου, Γ. (2011). Ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε εμπορικά κέντρα: Θεωρία και εφαρμογές, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, Τ.Ε.Ι. Αθήνας.